Regulamin sklepu internetowego Frames Factory
- 1 POSTANOWIENIA WSTĘPNE
- Sklep internetowy Frames Factory- sklep prowadzony przez firmę FramesFactory Sp. z o.o. Sp. K. ul. Forteczna 4 32-086 Węgrzce NIP: 5130251217
- Niniejszy regulamin stanowi zasady zawierania umów sprzedaży zawieranych na odległość za pośrednictwem Sklepu.
- Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja regulaminu przez Użytkownika.
- 2 DEFINICJE
- Konsument – Użytkownik będący osobą fizyczną dokonującą z Przedsiębiorcą w ramach sklepu Frames Factory czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Przedsiębiorca - Osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, która nie jest osobą prawną, a której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedający - FramesFactory Sp. z o.o. Sp. K. ul. Forteczna 4 32-086 Węgrzce NIP: 5130251217.
- Użytkownik – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Przedsiębiorcę pod adresem www.frames-factory.pl
- 3 KONTAKT
- Adres przedsiębiorstwa: ul. Forteczna 4 32-086 Węgrzce
- Adres poczty elektronicznej: sklep@frames-factory.pl
- Numer telefonu: +48 509 428 742
- Konsument może porozumieć się ze Sprzedającym za pośrednictwem adresów i danych podanych w niniejszym paragrafie.
- 4 INFORMACJE OGÓLNE
- Ceny w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT 23%).
- Na ostateczna cenę zamówienia składa się cena za towar oraz koszt dostawy wskazany w koszyku zakupowym.
- Zamówienie można złożyć w następujący sposób:
- poprzez stronę internetową Sklepu;
- poprzez wiadomość email na adres podany w niniejszym regulaminie;
- telefonicznie, dzwoniąc na numer telefonu podany niniejszym regulaminie.
- Użytkownik jest zobowiązany do podania informacji niezbędnych do realizacji zamówienia, takich jak nazwę i rodzaj wybranego towaru, jego ilość oraz dane Użytkownika: jego imię i nazwisko lub nazwę, oraz dane do wysyłki i dane kontaktowe – numer telefonu i adres email.
- Sprzedający ma prawo o odstąpienia od realizacji zamówienia z powodu braku dostępności towaru lub z innych ważnych przyczyn. W takim przypadku Sprzedający niezwłocznie poinformuje o tym Użytkownika.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany przedmiotu zamówienia poprzez dodanie lub usunięcie z zamówienia niektórych towarów. Każda zmiana zostanie wcześniej uzgodniona z Użytkownikiem.
- Informacje o towarach oraz ich cenach nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego. Informacje te należy traktować jako zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży.
- Dostawa wszystkich produktów zakupionych w Sklepie Internetowym Frames Factory możliwa jest wyłącznie na terytorium Polski. Zamówienia z dostawą poza terytorium Polski można odebrać osobiście lub należy uzgodnić indywidualnie z Sprzedającym sposób, miejsce i koszt dostawy,
- Na podstawie art. 84 KC, jeśli strona Sklepu z oferowanym do sprzedaży przedmiotem lub potwierdzenie zamówienia zawierają istotne błędy (definiowane jako takie, że gdyby Sprzedający nie działał pod wpływem błędu i oceniał sprawę rozsądnie, nie złożyłby oświadczenia tej treści) dotyczące treści umowy, w szczególności w zakresie ceny, a Użytkownik błędzie wiedział lub mógł z łatwością błąd zauważyć, Sprzedający może uchylić się od skutków czynności prawnej. W tym przypadku strony dokonują zwrotu wszystkiego tego co świadczyły sobie w wykonaniu umowy.
- 5 REALIZACJA UMOWY SPRZEDAŻY
- Umowę sprzedaży uznaje się za zawartą:
w momencie otrzymania przez Użytkownika wiadomości email z informacją o przyjęciu przez Sprzedającego zamówienia do realizacji w przypadku zamówienia złożonego za pośrednictwem strony internetowej Sklepu;
w trakcie rozmowy telefonicznej z obsługą Sklepu po potwierdzeniu wszystkich warunków zamówienia przez pracownika Sprzedającego, jeżeli zamówienie zostało utrwalone przez Sprzedającego na papierze lub innym trwałym nośniku nie później niż w chwili dostarczenia zamówionego towaru.
- Użytkownik powinien zapłacić Sprzedającemu za zakupiony towar w momencie zamówienia (płatności online), lub w terminie do 7 dni roboczych (przelew na konto) - w zależności od sposobu płatności wybranego podczas składania zamówienia.
- Użytkownik może skorzystać m.in. z następujących form płatności:
a) przelew na konto:
Bank Pekao S.A. 70 1240 4575 1111 0010 7504 6601
FramesFactory Sp. z o.o. Sp. K.
ul.Forteczna 4
32-086 Węgrzce
NIP: 5130251217
b) szybkie płatności online (Dotpay)
c) płatność gotówką przy odbiorze towaru - Pobranie
4. Towar zostanie wysłany przez Sprzedającego w terminie 7 dni roboczych, firmą kurierską lub Pocztą Polską. W przypadku gdy Użytkownik wybierze płatność przelewem, towar zostanie wysłany w terminie do 5 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedającego
5. Dostawa towaru odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
- 6 PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość w terminie 14 dni bez podania przyczyny z wyłączeniem sytuacji, które przewiduje ww. Ustawa.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia - korzystając z danych Sprzedającego podanych w niniejszym regulaminie.
- Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy zamieszczonego na końcu niniejszego regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Skutki odstąpienia od umowy:
- w przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem: dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego w Sklepie), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.;
- zwrotu płatności Sprzedający dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem;
- Konsument powinien odesłać towar na adres Sprzedającego podany w niniejszym regulaminie niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od umowy. Termin zostanie zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni;
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy;
- W przypadku, gdy ze względu na swój charakter rzeczy nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu rzeczy, będzie znajdować się w opisie rzeczy w Sklepie.
- 7 REKLAMACJA i GWARANCJA
- Sprzedający jest zobowiązany do dostarczenia rzeczy wolnej od wad.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedającego towaru Konsument ma prawo do reklamacji w oparciu o rękojmię uregulowaną przepisami kodeksu cywilnego.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym regulaminie adresy Sprzedającego.
- Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, datę jej wystąpienia, dane Konsumenta składającego reklamację oraz żądanie Konsumenta w związku z wadą towaru.
- Sprzedający ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego Konsumenta w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie uważa się, że żądanie Konsumenta uznał za uzasadnione.
- Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w §3 Regulaminu.
- W przypadku, gdy na produkt została udzielona gwarancja informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie produktu w Sklepie.
- 8 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- Konsument ma możliwość skorzystania m.in. z:
- mediacji prowadzonej przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej.
- pomocy stałych polubownych sądów konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej
- 9 DANE OSOBOWE
- Użytkownik dokonując zakupów w Sklepie dobrowolnie podaje swoje dane, które są konieczne dla zrealizowania zamówienia i będą w tym celu przetwarzane przez Przedsiębiorcę.
- Użytkownik ma prawo wglądu do dotyczących go danych osobowych i żądania poprawienia ich.
- Administratorem danych osobowych jest Sprzedający.
- Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.
- 10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz ustawa kodeks postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.
- Umowa sprzedaży zawierana w oparciu o niniejszy regulamin dotyczy konkretnego zamówienia i jest zawierana w celu realizacji jednorazowego zamówienia. Każde zamówienie wymaga osobnej akceptacji regulaminu.
- Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony.